Bad hair day.

Nu är det strax dags att krypa ner under täcket för mig, tänk att jag då alltid fastnar vid datorn när ja ska sova.. Helt hopplös, haha!

Var i stan idag med Sofie och Leo och sprang runt på lillänge, handlade lite ormmat och ny terrarieinredning, bestående av ny bark och sand. Fattar inte, barken är så äckligt dyr. Brukar köpa en 24 l säck annars med bark, hmm tror de är 24 l iaf, och säcken ja kolla på idag kostade 445 kr. En sån säck går det åt på Zigges terrarium. Idag köpte ja två mindre säckar som kostade 153 kr st istället och något kilo sand som kostade 15 kr/kg. Kom väl upp i samma summa ändå men är då fan så mycket snyggare med sand i terrariet ändå. Plus att ja tror Zigge gillar sanden! Enda nackdelen är väl när man ska ur med skiten, för de väger ju bly den där sanden, plus att den smyger sig in i alla småvrår i terrariet, nästintill omöjligt att få bort allt. 

Hittade ett terrarium jag gärna skulle vilja köpa idag på blocket. Ett stort å fint ett. Är ju rena lyxvillan för Zigge de. 3000 spänn ska dom ha för det, och då medföljer en massa grejer också som int alls är billigt annars. Finns det kvar när mina pengar rullar in från Miroi tror ja nästan ja måste ta en tripp till Rättvik och köpa de. Såg ju fan fräscht ut, Kolla här!


Har kollat på film ikväll med Jenny, Mattias och Lena också i Botåsen. De va mycket trevligt, kikade på A-team. En grym film, bra var den men halvsvårt å hänga med i svängarna ibland. Ingen film att bara ligga å slökolla på, denna behövde lite mer koncentration. Kallt som fasen var de ju ute å, slängde på mig mössa ja och en tjockare jacka. Blev syrrans mössa ja fick på mig med texten "Bad hair day", men stämde ju då mitt hår inte alls ville visa sig från sin bästa sida idag, haha!

Jag vill på kvarna i helgen!! Tror de kommer va skitkul, och mycket folk är väl självskrivet när de avslutning å allt. MEN, verkar int som någon av damerna ska ut, Sofie ska ha Leo, Jenny vet inte, Lena vet inte heller, Josefin ska på 30-års kalas. Ska fan köra med övertalning, tjata-tills-dom-ger-med-sig metoden, kan funka? märks väl.
Frank vet inte heller, försökte tjata att han skulle gå me mig, men då lät han väl bara ännu tveksammare, haha! Förkalas i Salom som de låter, me flak å allt. KUL, om de inte regnar förstårs. Åh, måtte de bli sol å värme på lördag? Ska flirta lite me vädergudarna, kan ju funka.. Den som lever får se..

Igår var en riktigt härlig dag, kände mig väldigt glad! Bara en liten småsak kan göra ens dag ibland! :) Och denna dag var int så pjåkig heller, ska int klaga, bara tacka och ta emot! :) Hoppas helgen bär med sig samma stämning bara!  

Nä nu ska lilla fröken jag sova lite, för måste då va uppe i hyfsad tid imorgon, ska skjutsa Frank till stan, och de känns som de kommer bli en heldag i staden, även om han säger att de int blir så, så har ja de på känn, haha!
Sen hoppas ja på en kaffe med en person ja int har sett på lääänge känns det som, saknar han ju faktiskt, så vore grymt kul å se han!


Nääääemen, natti då!


Puss hej!




Bad hair day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0