Can't sleep...

I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do...


Nä, har lite halvsvårt att sova, var skittrött för en timma sedan, men gick ju över.. Håller på kör antivirus program på datorn och vill bli klar med det innan sovdags.. Verkar ha fått virus på min användare på datorn, men bara den, ingen av de andras användare. Hur fan går de till? Nu är jag så kass på datorer så de kanske är fullt möjligt, kanske rent av vanligt. Vad fan vet jag?! Tycker de verkar konstigt, kan inte starta något program på min användare, inte ens harpan. Men här inne på mammas användare funkar allt klockrent. Så jävla skumt.. Aja, nu försöker ja med alla medel för att få bort skiten! Måtte det funka bara!

 Försökte mig på ett pass där med tränings dvd:n. Känner att jag säkert kommer ha en djävulsk träningsvärk imorgon, lite pinsamt att man är så jävla otränad. Men äh, ska försöka va duktig och träna imorgon också, måste göra detta till en vana!

Nä åh, borde verkligen sova.. Men gör ja de då? Nää såklart inte, funderar starkt på att lägga mig på soffan, starta en film, och bara slökolla tills ja blir riktigt trött, sen skynda mig upp i säng! Lär sluta med att jag somnar på soffan istället och vaknar sent imorgon och har ont överallt i kroppen pga. skum sovställning.. Kul..

Imorgon blir det en tripp till Hoverberg förresten, ska hälsa på Josefin och missekattungarna! Ni vet, dom som ja berättade om i något tidigare inlägg, som vi räddade från loftet på den där lagårn! De va ju antingen rädda dom från loftet, eller så skulle dom små skjutas. Då va ju småmissarna alldeles galna, livrädda och helvilda. Dom är tydligen lite mindre vilda nu, så blir upp till bevis imorgon. Jag lär väl komma hem sen med diverse krigsskador istället, Haha! :)

Näe, nu slutar jag kladda ner en massa onödigheter här för idag. Ja skriver väl ner en massa nytt ointressant skit här imorgon skulle ja tro...

Även, snodde några bilder här från Josefins facebook, misse bäbisarna. Är dom inte söta?! Blir ju alldeles kär i dom. Att någon ens skulle kunna tänka sig att skjuta dom, fattar fan inte. Skulle aldrig klara av de ja. Här kommer tre bilder i alla fall:







Sånna små sötnosar!



Nä nuså, slut på det "roliga"..


Puss hej and tooouuudelouuu motherfuckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0