Drunken lullabies.

Har varit nere hos Stefan och druckit öl, det var trevligt de! Jag, Sofie, Stefan, Jens, Marcus, Frank och Tommie. Bara kollat på massa skit på datorn och lyssnat på massa gamla låtar! :)

Efter att ha sagt i över en timma att ja ska dra mig hemåt så har ja äntligen kommit hem, lite seg ja! Skulle ha gjort natti strax så ja orkar med kvarna imorgon, har näst intill bestämt mig att ja ska dit! Men visst, vädret och vad kompisarna ska göra spelar en STOR roll i det hela, särskilt kompisarna. Utan dom vill ja väl helst inte sticka iväg, känner mig rätt vilsen då. Så HOPPAS att ja får med mig Jenny ut iaf!

Fan, ja blir bra brydd ibland. Men, well, säg när man inte blir det. Både posetivt och negativt de där! Haha! ;)

 Nä nu ska fröken fanimej sova!


Puss hej!


mmm beer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0