Errare humanum est.

Jajjemen, denna dag har inte varit den bästa precis. Men slutade bra i alla fall, skönt det! Haha insåg idag att ja och Sofie kan blir riktigt sura på varann. Det händer fan inte ofta, men idag började vi fan tjafsa. De var precis så jag skulle hem en sväng då, som tur var, så jag fick vara hemma ett tag och lugna ner mig lite, envis och för stolt som jag är. Så låg och funderade lite, och ju mer man funderade desto mer insåg man ju hur löjligt de var! Så ja ringde henne och vi rabblade igenom det lite snabbt. Sen var de toklugnt. Ingen sura miner då inte! Vart nästan lite förvånad själv när ja nästan väntat mig ännu mer tjafs, kan säga att ja satt på helspänn där först redo att vända taggarna utåt! Haha! En jävla tur att tjafs mellan oss är näst intill obefintliga! :)

Vilken tur jag har ändå som har en sådan bra vän, som vet precis hur man fungerar, en vän som man kan prata om allt med, som kan säga precis vad hon tycker och tänker om en. Det behövs, för ibland ser hon saker hos mig som jag själv inte ser.. Det är jag tacksam för! 

- En sann vän är en sällsynt fågel.


Hon och jag träffades på lekis i Gärdsta, vi var 5 år gammal. Hon skulle åka rutschkanan och jag, klättrade upp i motsatt riktning, i själva rutschkanan alltså. Så sa jag hej, och så blev vi bästa vänner.. Haha! Det är fan 16 år sedan nu, sjukt vad tiden går fort! 16 år är fan rätt lång tid ändå!

Oj, klockan börjar bli rätt mycket. Borde sova, men det kommer jag ju inte göra än. Är väl bara att inse fakta, jag kommer minst vara uppe en timma till.

Hoppas på finväder imorgon i alla fall så jag kan bättra på brännan lite, fuskade ju lite i solarium igår, och de har ju tagit iaf, det gillar vi! Solade lite idag, försökte faktiskt med toppless ute på altan, här som är så ödsligt, där är de väl då ingen som ser. Men var lite nervös att någon granne skulle komma inklampande på gårn, som skulle köpa ägg eller nåt, så blev inte så jävla lång solning för mig. Haha!

Nä, om jag skulle gått till tvn och sällskapat min syster på film, dom har slagit på Fired up, och den är ju bra om det är den film jag tror de är.. :)

Godnatt!


Hejda!




Haha förresten, hittade ett citat som jag tyckte va lite roligt:

- Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är att de inte gillar att en främling fattar 90% av deras beslut.

Källa: Okänd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0