Motorkultur 14/8 - 2010.

I lördags följde jag och Josefin med Jenny på motorkultur. Packade in oss i den rosa fina lilla bubblan och drog upp till Brattland där motorkultur skulle hålla till. Efter mycket stress och i tron om att vi var jätte sena kom vi upp dit och det var väldigt lite folk. Det visade sig sen att folket inte skulle börja ramla in förrän 4-5 tiden, och klockan var då runt 2. 

Vi drog iväg runt halv 4 tiden för att käka lite, blev en pizza i Åre. Sedan tillbaka, packa in grejer i bilen, sen blev det till att placera sig i leden för lite crusing till Åre, väl i Åre blev det fotografering för Wheels magazine. Fanns en massa snygga bilar att kika på, dock fanns det ingen mustang som jag vill ha med, det är ju i och för sig en nyare modell 06 - 08 jag vill ha. Men fanns ju en del andra nyare bilar med i hopen så.. Aja hur som helst.

Blev en liten snabb crusing i Åre efter fotograferingen, försökte följa resten av bubblorna, då alla dom skulle samlas på nån parkering för fotografering. Alla blev inte med, men några stycken blev det ju på bild i alla fall.. :)

Sedan blev det hemfärd, vilket kändes skönt då man var rätt trött, och frysen, satans kallt var det, och blåsigt, jävla äckelväder!

Sandra Winberg hade ju kommit upp med tåget den dagen, så hon satt hemma och väntade på mig, så skyndade mig hem och umgicks med henne resten av kvällen, trevlig lugn kväll med andra ord. Ångrar lite att ja inte var på kvarna, då christer halvarsson var där och uppträdde, men äh, avslutning på holmen till helgen som kommer, sen blir det avslutning på kvarna helgen efter det. Så de ska jag då fan INTE missa i alla fall! :)  

Även, har räddat fyra kattungar med Josefin, Sandra och Jenny idag. Dom var förvildade och riktigt svåra att få tag på. Men grejen var att eftersom dom blivit vilda så tänkte dom skjuta ihjäl dom, vilket Josefin inte alls gick med på. Så idag har man krupit runt i en jävla massa dam uppe på ett loft typ, i en ladugård. Huvva! Men fick tag på dom, eller ja Josefin fick tag i dom, och dom skrek som satan, rev och bet. Huvva! Små som attan va dom å. Och fruktansvärt söta.
Så nu bor dom i gäststugan hos Josefin, ska dit nånting i veckan och hjälpa henne med att göra dom tama.. :)

ÄVEN, så hittade vi en fru åt min anka Hector idag!! Han hade ju en höna som bästa kompis, men hon försvann spårlöst för lite mer än en vecka sedan, så idag lyckades vi hitta en liten anktjej åt honom. Kan ju va bra för honom att sätta på en riktigt donna istället för vanten som han kärat ner sig i.. Ni hörde rätt, en vantjävel. Förstår inte riktigt hur han kom på den idén, men tror han hur som helst behöver sig ett riktigt ligg. Hoppas verkligen han gillar henne bara, han såg så jävla brydd ut när ja släppte ut henne till han, haha. Tror faktiskt han försökte stajla lite för na, men han höll sig på avstånd. Dom verkar lite småblyg för varandra, men inge bråk i alla fall! Har stängt in dom tillsammans nu, men imorgon ska båda få gå ut! Så får se hur det går imorgon. :)



Här kommer några bilder från motorkultur förresten: 


Jag och Jenny vid hennes fina bil.  


Riktigt nice.


Jenny, Josefin och jag posar med logo tröjorna.


Jenny, Josefin och jag med tröjorna.


Challenger, Nice som satan!


Haha, föraren till motorcykeln tyckte ja skulle provsitta!


Jäkla frän.


Nice!


Biiiiaatch!


Riktigt nice den å!


Pink Lady!


Söta bubblor på parkeringen.




Nä nu är det läggdags för mig. Godnatt!


Puss hej!





Malum quidem nullum esse sine aliquo bono.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0