I don't get it, i just don't get it.

Men nu vare sådär ett bra jäkla tag sen igen.. Fy skäms! Är riktigt kass på bloggandet nu..

Har haft en bra dag iaf, Jobbade mellan 09.00 - 16.30 idag, som vanligt vare skoj å jobba! Men lite trött blir man allt! Men är ju så kul att vara på dagis, alla barns kommentarer är ju oslagbara! Imorgon blire till att jobba igen, 07.30 börjar jag då, så ska hopp i säng nu så jag orkar upp imorgon!

Helgen va rätt kass faktiskt, va på krogen i lördags, G3 blev de. Och de va fan inge kul alls, bara småtjafs halva kvällen, sen halvtrångt på krogen å nä bara rätt halvdö kväll. Hade lika gärna kunnat stanna hemma å varit nykter. Men sen va väl inte sinnesstämningen helt tajmad heller...

Hänger inte riktigt med i svängarna, de går för fort. Jag hinner inte förstå vad som händer ibland, väldigt irriterande. Ibland önskar ja att jag bara skulle kunna rensa ur allt gammalt shit och "get a fresh start", men hur fan gör man? Är tyvärr för lat för de just nu, som alltid, haha! Som sagt, bäst med nystädat eller hur? Så får nog dras med röran ett tag till ;) Hoppas att 2011 blir mitt år, då jag får ha turen på min sida, för seriöst, turen tog och flög sin kos när 2010 anlände, inge skämt! Förstår int varför..

Aja, nu ska ja sluta svamla en massa shit här, för nu ska ja krypa i säng! 


I'm delirious,
Are you serious?
What goes on in your head,
I'm just curious.

I don't get it, I just don't get it.
I try to walk away but my feet won't let me...


Förstår int varför du hela tiden smyger dig fram i mina tankar.. De har du gjort vääldigt länge nu.



I just don't get it.



Puss hej!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0