Funderingarnas mästare...

Jo, kl. är fan 2 på natten, och jag är vaken i vanlig ordning..
Sitter och snusar som en tok och lyssnar på musik.. Får nog snart snusbränna, mindre skönt..

Blir så irriterad att man alltid ska sitta å fundera så mycket på nätterna.. I och för sig, på dagarna försöker ja hålla mig så sysselsatt som möjligt.. Men på natten blir man sysslolös, och ensam, då är det hyfsat oundvikligt..
Ont i nacken har ja å, lejsamt som satan.. Stel som en jävla gnu!

Hoppas hoppas HOPPAS det blir en litten roadtrip till Sandviken i helgen, skulle vara så otroligt skönt å komma bort en sväng, om så bara för en dag, skulle nog muntra upp mig lite.. Och då får ja träffa Hellepelle som ja saknar som en tok! Hellelelleleeen som ja inte träffat sen i somras! Fy och skam att det gått så lång tid sedan vi sågs senast!

Tog å följde med Malin till staden idag också förresten, hon skulle gadda sig. Jävla nice tatueringen är! Men den är inte riktigt klar än.. Men det gjorde lite för ont där när dom skulle fylla i färgen på den, så fick ge upp för den här gången å göra klart nästa gång.. Fy fan gjorde ont på mig å när ja såg Malin fick ont.. Huvvaligen.. Tycker fan de gör ont å tatuera sig ja. Tycker hon gjorde de jävligt bra som orkade lida igenom så mycket som dom hann göra på den, för inte fan är tatueringen liten hell.. Kommer bli as nice!

Va kan hända imorgon tro? Jovisst ja, ska bli storstädning av Zigges terrarium när jag vaknar, sen blire kanske till å hälsa på Sofie en sväng.. Sen skulle ja inte bli helt överraskad om man skulle umgås litte me Malin å Frank också! Aja, kanske inte blir en helt händelselös dag imorgon i alla fall..

Ibland undrar jag, varför kan de aldrig gå riktigt bra för mig?! Hmm, alltid nånting som ska krångla. Om det finns en gud så måste ja be honom sluta jävlas med mig, börjar bli smått tröttsamt att ingenting går bra för mig. Han måste ha placerat mig på fel lista, borde fan vara på snäll listan ja.. Slutar han inte jävlas får ja nog fan köra över han med Sigman.. El Sigmo!

Aaah, tänk om ja bara kunde stänga av mina helvetes jävla tankar i huvudet ibland.. Skönt de skulle va. Hur gör man? Tips tack!

I need a job! Kollade platsbanken för någon timma sedan, well.. Hittade något som ja skulle kunna söka på. Men må skicka skriftlig ansökan skickad med post.. Så får försöka rycka upp mig någon dag snart å skicka iväg nå snitsigt brev till dom. Sen hoppas utav bara helvete att man kanske slipper arbetslösheten snart..


Näää.. ja sitter bara å kladdar ner en massa nu som bara poppar upp i huvudet, en massa skit, men fick skriva av mig litte i alla fall.. Fortsatt ointressant och helt onödig läsning gottfolk!

Kramas litte me kudden strax kanske? Mjoo, låter mysigt. natti!

Tooudelouu motherfuckers!!







Well gud, om du nu finns.. Du vet va som väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0