Freaky Friday...

Jajjemen, klarade av att vara chaffis till Fäviken också, det var faktiskt riktigt kul! Trotts en envis huvudvärk. Feejk spelade inne på området, riktigt grymt va de! Till och med så man dansade.. Fan, när vi gick in på området så var de fan jag som var mest på G.. Nästan illa de.. :) Äntligen hemma nu och ska strax krypa ner i min säng och värma upp mig lite, riktigt frysen efter att ha sprungit runt i blöta skor hela kvällen...

Fick köra Franks bil upp, och den e riktigt jävla härlig att köra den. Ska få nöjet å köra den till Oviken imorgon då den just nu står ute på gårn.. Meeen, kanske skulle ta och behålla den här istället... ;) Mest besviken över dagen är ja för att ja fanimej inte fick någon kolbulle!! Hela dagen gick jag och va grymt sugen på de, men vi kom upp för sent så han inte gå in på området över dagen... GRYMT besviken över de, visst.. fick en hamburgare, men de e int lika gott, inte idag iaf..

Får se va som händer imorgon då om man kanske ska ta sig en liten tripp till staden.. Försöka träffa Madde nå mer innan hon drar hem till Götet! :) Men en lugn lördag ska de bli!! Tar igen mig i Tallinn istället, då jäklar får de bli åka av!! På onsdag fär ma!! :)

Appropå mest ingenting.. Hur kommer det sig att man känner sig så ensam ibland? Även stunder då man inte är det? Jag förstår inte det där.. Men äh, tur de går över snabbt! :) 

Nu blire sängen, kommer snart somna sittandes här annars! 




Kvällens bästa bilder? Haha!
 

Drunk vs. Sober.



Trevligt i soffan.



If you like it doggy style baby...


HAHA älskar bilden!


Nej nu är det godnatt!

Hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0