Kommissarie Späck.

Åh har precis sett Kommissarie Späck, vilken jävla ful film! Haha, snacka sjuk humor! Men sjuk humor gillas!

Ska på möte i Svensta imåra, två stycken möten faktiskt. Kl. 10.30 ska jag på möte på Miroi och köra avslutsmöte där då min tid på Miroi gick ut nu i veckan. Sen kl. 11.00 ska jag vara på möte på arbetsförmedlingen där vi, ja jag vet inte riktigt alls vad vi ska prata om. Vad jag har för planer kanske? Hmm, don't remember.. Känns drygt i alla fall, är ju inget jättefan av arbetsförmedlingen. Men va gör man? Ska på bolaget sen å köpa några öl, ifall att, så de e ju grett de då! Sen få se om Josefin är hemma då så jag kan hälsa på henne en sväng, kanske sno en kopp kaffe också! ;)

Sen får ma si va som händer på kvällen, kanske hälsa på en kompis. Long time no see, skulle ju va skitskoj! Sen som sagt får vi se, låter ju som att bio på lördag e spikat i alla fall. Är bra nyfiken på filmen där, så må fan se den!


Nä nu måste jag fan sova ja om jag ska orka ta mig upp, göra mig iordning och åka till Svensta. Åååh, drygt..



I can almost see the light.


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0