Saturday night.

Efter förra helgen funderade jag seriöst på att bli nykterist. Men efter en veckans betänketid så åkte ja dit igen, alkoholen ska bli min date för kvällen. Damn it! Haha! Nä så ikväll blire Jäger/redbull och rosa pantern drinkar då ja int har några öl i min ägo. Skulle handlat de, men va ju tydligen stängt på bolaget idag, typiskt!

Men vart ska man förfesta då? Hmm, har inte en jävla aning. Surt sa räven. Sofie ska ju på middagen innan där borta så henne blire ingen förfest med. Damn it! Får se om man har någon chaufför också då. I hope so! Nä är något frågetecken för mycket inför kvällen, men de ska väl da lösa sig! 

Helt random kväll igår å.. Lite skumt.. Men en jäkligt seg fredag, hände ju typ ingenting! Så ska de ju inte få va heller! Hade velat druckit någon öl, men som sagt. Har inga öl i min ägo.. Blöööh!

Nää, ska lägga mig å se en film nu, sen duscha å göra mig iordning. Ska skjutsa mor min till Lockåsen först å. Och Skjutsa Sofie också.. Sen blire väl till att börja dricka lite.. Göttans!


Alltså, fy fan jag blir ju nästan galen på dig ibland människa. What do you want from me? What do you want from meeee? Fasen, du gör mig lite osäker, dumt nog. 



Lovely.


Puss hej!




Ps. Jag blir nog snart bilägare till en fungerande bil. Kanske till och med idag. Tänk hur bra de löste sig, behövde inte ens lyfta ett finger. Hej Mitsubishi Carisman, idag får nu byta ägare, min bror har ersatt dig.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0