But why?

Jag hatar att jag bryr mig! Varför gör ja det? I hate it!

Det går tammefan aldrig bra för mig, jag är en riktig liten olycksfågel! Jämt jämt jämt! Är de inte det ena så är de det andra.. Not suprised, egentligen.. Men blir väl lika lej ändå varenda gång nånting går fel.. Inget fel med det..

De konstiga e att nånting var jäkligt annorlunda den här gången, eller ja, alltså kändes jäkligt annorlunda den här gången.. Kan inte sätta fingret på vad, men det gör nog att ja tar det lite hårdare än ja borde.. Skumt som fan.. Kände mig lite trollbunden faktiskt, hittar inge bättre ord.. Så jäkla konstig känsla.. Synd de sket sig..

Äh, känner redan nu att ja int e direkt på humör för å vara sentimental just nu, så tar å avslutar den biten på en gång..

Har varit grisjävlabakis idag iallafall, huvvaligen, ja fick verkligen må som ja förtjänade! Eller ja, förtjänade ja ens de? Tveksamt.. Kanske lite.. Är även fylle sms:ens mästare, och de är inget jag är stolt över.. Även att som de jävla smartass ja är, så raderar ja mina skickade.. Av ren vana, bara för att ja är e så fjantig så ja inte vill radera bort alla mina sms i inkorgen så brukar ja radera skickade hela tiden så dom int ligger där å tar plats.. Så well, de har blivit en vana, en dålig sådan.. Fy skäms!

Jag känner mig hemskt ensam nu, skulle nästan behöva en kram! Usch och fy för den känslan, hatar känslan av ensamhet..

Nä, avrundar de här å går å lägger mig.. Oj visst ja, skulle leta recept på nå bröd å Gulaschsoppa också, ska testa vara huslig imorgon! Si je kan bare je vill! Så ska göra de sen blire nog sänga.. Elle en film först kanske? Hmm..



Sad little thing..

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0