Damn it, nykter fredag!

Well, satt å övervägde om jag skulle ta en öl ikväll eller int.. Men då ringer bror min precis och vill att ja ska köra han och hans kompisar till Stan, dom satt å drack nu sen skulle dom bowla kl. 10. Seegt, men men.. Undra om dom ens kommer hålla sig upprätt på bowlingbanan då.. Märks väl! Haha!

Men kom överens om det att om ja kör in dom ikväll ska banne mig bror min köra till vigge imorgon.. Så nu har man löst de iaf, skönt! Då jäklar blire fylla har ja bestämt.. Imorgon vill ja ha en fin fin fylla! Full och odräglig! Weii!

Har varit i stan idag, fick med mig leggnings, linne å skor från stan.. Å medicin också.. Blöööh! Sen öl också, int att förglömmas!! Hehehehe!!

Även så kom Helle och Erik upp idag från Gävle, utan min vetskap.. Lite chockad när helle ringde och sa att dom satt här i Välje, så fick skynda mig hem då! Trevligt som fan, å nu är dom inne i stan hos Eriks kompis, så hoppas man får se dom nå mer i helgen iaf!! :)

Orkar int skriva nå mer här, så avrundar här..



Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0