Happy birthday to me!

Lite halvslitsam dag på dagiset idag, men de va kul! Barn och fröknar sjöng för mig när ja kom också! hihi! : Snabbade mig ner på ica där innan jobbet å och handla lite fikabröd till efter-lunch-kaffet.. Bara för je fyller år å allt!

Nu skulle jag ha börjat garnera smörgåstårtan å, och åka mot Oviken.. Försöker samla krafter till det bara, dåligt slö.. Meen börjar ju bli hungrig så e väl sa dags! Ska bli mys å käka lite smörgåstårta me mina kära vänner!

Nää dags att börja me de, hur ansträngande det än känns! Kanske skulle tagit ett kort på min mästertårta sen då! Hehe!




Happy birthday to meee!





Synd att inte allt klaffar bara... Om bara allt kunde gå bra samtidigt någon gång..



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0