Ice cold.

Tänk att idag skulle ja sova till 11-tiden någongång hade jag bestämt, men icke! 08.30 blev ja väckt idag.. Igen, dock av Johanna denna gång.. Får aldrig sova!! Haha! Igår var de ju Sofie som ringde 08.30 och väckte mig.. Men idag somnade ja faktiskt om runt 10 någon gång, och vaknade 11.45 av att Sofie ringde och tjatade upp mig ur sängen!

Tog en promenad med henne vid 12.30 där, de va faktiskt skönt med en liten promenix, även om de va kallt och regnade.. Skönt när man väl kom in på en skogsväg.. Så mycket härligare med en skogsväg än en asfalterad väg iaf!

Sen skulle jag åka upp till Jenny som skulle vara i verkstaden, men int va hon där då heller.. Haha! Fick ringa till Sork och efterlysa henne, men hittade henne hemma hos sig i Bölåsen. Satt där en sväng och kikade lite på datorn. Trevlans!

Sen blev det en tur till Orrviken, och åka lite traktor också. Råkade misshandla passaten lite där, men tror de gick bra ändå.. Märkte då inget fel med den påvägen hem iaf.. Nämen blev väl där en 2 timmar typ, mycket trevligt!! :)

Hann in på affärn påväg hem och köpte mig en redbull å, e ju som jäkligt gött de!! Nu e man hejme, och skulle ha slängt i mig nå käk.. Frågan e vad, dom här hade redan käkat fiskpinnar.. Vill ja ha de tro? Hmm, må fundera lite på de!!

Näää, undra vad som händer ikväll då?! Nånting roligt hoppas jag händer, för har int tålamodet att bara sitta hemma ikväll och glo för mig själv! E ju som lite halvtrist de! Ska försöka få tag i Jenny på något vis, men hur de vette fan! Hoppas telefon hennes vill funka snaaaart! Blir ju galen på den!! :)

Nää, e trött som en gnu, så lite käk å sen vila på de. Så e de som fullgrett!



Smiiile! :)



Puss hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0