Little miss sunshine!

E jäkligt trött nu faktiskt, vilket känns skönt.. De betyder förhoppningsvis att ja kommer slockna rätt snabbt såfort ja lagt mig i sängen.. Vilket blir alldeles strax, för nu jäklar ska ja int sitta uppe hela natten!! Har bestämt mig att jag ska upp 08.30 imorgon! Jenny ska ringa och väcka mig så får ju lite hjälp med de iaf! ;)

Har haft en trevlig dag, mötet i Svensta gick fort, typ 30 min.. (Blev ingen visit hos Josefin då hon sett fel på schemat och insåg att hon skulle visst jobba idag, och att hon började kl. 12.30.. Typiskt! Haha!) Sen åkte ja till Jenny och umgicks med henne en sväng, följde med upp till verkstan också, kunde till och med hjälpa till lite, kändes bra!
Sen följde ja med Sofie och Leo på ica då de skulle handlas lite.. Sofie bjöd på käk å, hon gjorde hemmagjord pizza vilket var mycket gött!! Duktig Sörfi, hon kan de där hon! Sen blev de lite kaffe och kinderägg på de också, myys! 

Blev film här hemma sen med mamma, Michaela och Jenny. Flicka 2 blev de, någon typ av hästfilm, verkade väl sådär men ja missade ju mer än halva filmen för ja fastnade i telefon.. Va ett mycket trevligt telefonsamtal iaf.. Dock, förlåt Jenny att ja va osocial, men ja gottgör dig imorgon! :P

Staden imorgon med Sofie och Jenny, ska springa på Gina tricot tänkte ja, vill köpa mig ett par leggings iaf, i typ lateximitation, e ju som snygg dom.. Får ju en snygg rumpa i dom! ROOMPAA! Hehe! Sen blire nog tattoostudion också och boka sig en tid, lite roligt de å! Här ska gaddas, men blir väl int först om någon månad, men kul att ha en tid bokad iaf! Sen ej att förglömmas, BOLAGET! Måste införskaffa öl, cause i want some beer on saturday night baby!

Även har Stefan lovat mig kaffe imorgon också, så ska banne mig va uppe i tid imorgon så ja tar mig ner på en kopp på förmiddagen någon gång.. Han tror ju nämligen inte att ja kan vakna då.. Vi får väl se!! 08.30, då jäklar ska ja va uppe!


Nää, skulle ju sova ja! Helst nyss!! That's it for tonight! Natti! 



Sånna här roliga leggings ska ja inhandla tänkte ja.



Keep on smiling!


Puss hej! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0