Smörgåstårta!

Fi fan, nu har ja slitit som fan me en smörgåstårta.. En jäkla monstertårta! 12 bitar, 4 lager.. Jovars, kvinnan kan ju! Sen 6 st extra bitar åt the family som också vill ha..

Är så jäkla slö idag, jobbade ju 07.30 - 15.00.. Bara de tog på krafterna, sen blev de la stada med Sofie där vi plöjde igenom barnens hus, coop, lindex och intersport.. Sen Donken drive in.. eeey! Dåligt trött när ja kom hejm.. Klockan va väl runt sju när ja väl va hemma.. La mig i sängen och såg senaste avsnittet av gossip girl och how i met your mother.. Och mula i mig lite Ben's and Jerry's glass.. Tröstätarglass! 

Nu ska vi då se då om Stefan vill bju mig på nå kaffe, ytterst tveksamt! Men försöka går ju! Haha! Han kan då fan gott göra de tycker ja, bara för att ja e såå snäll!

Imorgon blir de jobb för mig igen, 10.00 - 17.30. Ärligt talat, inte så lockande.. Men det är ju pengar.. Och det går nog bra ändå, men blir själv sista timman, lite nervöst! Men de ska väl da gå finfint de! 

Och just ja, fyller år å.. Därav smörgåstårtsfixandet.. 

Känner mig fortfarande deppig.. Va faaan! I could really use a wish right now!


Puss hej!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0