The day after yesterday.

Okej, man ska inte försöka dricka bort bekymmer, blir ju inge bättre av de.. Meen, jaa, får skylla mig själv över min jävla snefylla.. Tur dom int kommer så ofta iaf, sista va nog nyår? Tror ja.. Kanske va dags nu då.. Haha! Tvärdäckade igår igen, varför gör ja jämt de hos Roger?! haha! Vaknade på överslafen hos han imorse, dåligt brydd! Kollade ner på underslafen och fann Nicko och Leffe där.. Sen efter ett tag kom Johan utvinglande från Rogers sovrum.. Å Roger han hade åkt å jobba han.. Jajjemen! Så blev till så Sofie fick komma och hämta oss, hon är en ängel!! Räddaren i nöden! :) Gjort illa tån har ja gjort å, men kan inte riktigt komma på vad ja gjort.. Ont gör de iaf.. Blööh!

Nä nu ska ja gå och ladda telefon, som tog å tvärdog. Sen ska ja se om Jenny vill filmmysa med mig! Känner mig ynklig idag! haha!



Jag har en minneslucka som står lite grann på glänt
Så därför kan jag inte säga riktigt säkert vad som hänt
Men det står en skördetröska på trottoar’n här utanför
Det kan säkert vara slumpen det mesta rår nog spriten för

I gårkväll fick jag i mig mycke, mycke mera än jag tål
I gårkväll föll jag huvudstupa rätt ner i ett alkohål
Det kan va pizzan som jag åt som gör att jag mår som jag gör
Det kan också vara sömnbrist men det mesta rår nog spriten för

Jag som aldrig förut varit särskilt kriminell
Ändå låg det här i morse plötsligt i min säng ett cykelställ
Det kan ju va ett misstag ett missförstånd hos nån leverantör
Kanske fel på nån adresslapp men det mesta rår nog spriten för


Nån gång under kvällen hamna jag visst på nån pub
Och hotade att spöa upp nån lurvig motorcykelklubb
Det kan va dåligt arvsanlag som gör att min käke är så skör
Det kan också vara kalkbrist men det mesta rår nog spriten för


Det sista som jag minns det var att jag var så plakat
Att jag till och med höll med i diskussionen med en moderat
Det kan va sinnesförvirring eller kanske någon mindre hjärntumör
Jag kan också ha hört fel men det mesta rår nog spriten för


Av bilderna att dömma så var de då skoj igår iaf! :)

   

   

 


Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0