Make my day.

Meeeen! Jag behöver en fin redig fylla i helgen känner ja, är fanimej riktigt pepp! Låt den känslan hålla i sig tills på lördag nudå! För på söndag så var den int lika viktig, kommer antagligen ändå ligga bakis med täcket över huvudet då, That's okey with me! Som sagt (tror ja nämnt de) så äre pub å dans på Vigge bygdegård, och ja har fanimej bestämt mig för att jag ska dit! Så äre! För i helgen ska ja banne mig va onykter en dag iaf!

Ska kolla klart på filmen strax sen sova, om jag någonsin ska orka ut och gå med Sofie imorgon, vilket är kl. 12.30 tro ja, men ändå.. Sen kanske en snabbtripp till Orrviken också? Och försöka åka till Jenny också juu! Jao, bäst å sova i bra tid om ja ska hinna med de, annars kommer ja säkerligen sova till 14 tiden, å de e inge skämt!

Var ut på en mycket kort och mycket trevlig iskall kvällspromenad för en stund sen, frös fan halvt ihjäl, okej kanske inte riktigt så illa, men nästan då.. Men de va helt klart värt de iaf! ;)

Nä som sagt, film sen sova var det ja!



Och måste bara slänga in den här å, fullkomligt älskar den!



Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0