Whooopidoo.. :)

Åh fy fan va jag är trött idag! Känns som jag ska ramla av stolen, så ska nog strax gå upp, slänga mig å sängen och ta en powernap tror ja! ZzzzZzz..

 Jäkligt trevlig kväll igår må ja säga! En lugn, alkoholfri kväll med trevligt sällskap! Sen var ja chaffis åt bror min också, till Sölvbacken. Fick skjutsa han och Anton dit, och sen hem vid två tiden.. Meeen vare just någon tät dimma ute då?! Såg ingenting bitvis, faan.. Såg bara någon ynka meter framför bilen och va fan som en tjock väg på sidorna av vägen.. Så fick följa mittsträcket då så jag visste vart på vägen ja befann mig.. De va ju en aning jobbigt..

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men lungt läre nog bli.. E sugen på en liten rosa pantern drink ja, ske ma?!
Nääe, blir nog alkohol fritt ändå, ska till Sofie sen.. Så får se då, hoppas på en trevlig kväll iaf! :)

Nä nu ska ja gå å lägga mig och vila.. Snaaark..



Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0