Feeling empty.

Åh jag fick mina paket idag! Dåligt nöjd! Schampo och balsam, som luktar sjukt gott! Får se om dom funkar bra på håret också, får undersöka de så fort de finns varmvatten i detta hus då! Haha! Sen WeSc linnet satt fint de, färgen stämde inte helt med bilden från hemsidan men den va snygg ändå! DC t-shirten var skön, är lite osäker på passformen, e lite pösig modell på den, men funkar nog ändå! Sen plånboken va riktigt söt! Helt enkelt, Jäävligt nöjd!


Har fullspäckad vecka har jag insett nu, en jävla massa rännande till Svensta blir det.

Tisdag (Imorgon): blire svensta för möte på arbetsförmedlingen. Något "att jobba utomlands" möte typ. Tydligen obligatoriskt, men kan väl va bra å va med på antar jag? Sen efter det har jag en massage inbokad, skönt!

Onsdag: Också svensta för ett möte med Johanna på Miroi. Hon ska tyvärr sluta, vilket inte alls är roligt! Tyckte att hon var en bra coach på Miroi, får hoppas den nya kan göra en minst lika bra insats då!

Torsdag: Blir det en tripp till Josefin i Hoverberg, sen följer jag med henne därifrån till Hede då hon ska dit till veterinären med sin lilla katt Gizzmo , tror de skulle bli operation för lilla Gizzmo, hoppas den går bra!

Fredag: Dagen blir lugn, sen på eftermiddagen blir det ev. en tripp till stan med Sofie och kanske Jenny, käka lite och ev ta en drink på Paus uteservering eller nåt, Jäkla myyys! Kanske krogen också? När man ändå håller på! Hehe!

Känns rätt skönt med en fullspäckad vecka, att ha något att göra hela tiden. Sen att man ska till Svensta en massa kanske inte är lika kul, men skit samma! :)

Tänk att det hela tiden känns som att nånting saknas, det känns så tomt. Kan fan inte sätta fingret på vad det är. Men någonting saknas i alla fall, what is it? Har börja känt de starkare de senaste dagarna. Skumt. Det kanske helt enkelt är billösheten som gnager i mig, haha!


Tänk att ja saknar dig! Vill ses någon dag, dricka kaffe och bara snacka skit! Det var så otroligt länge sen sist känns det som! Och de var så kul när vi umgicks! Tänk att det kunde kännas så enkelt ibland, att också bara kunna sitta tyst utan att det blev en pinsam och jobbig tystnad. Tänk vad jag saknar det! Så tråkigt att du försvann härifrån! För fasen va ja saknar dig ibland!


Nä ska väl strax laga iordning våfflor med mamma, fin middag de! Sen blire en tripp till Sofie för att smida lite planer! Hehe! KUL!

Nä nu ska ja kuta på toaletten, håller fan på att pissa på mig tror ja!




Sometimes..


Nickelback - Someday


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0