Fucking spiders!

Japp, jävla fucking spiders. Hatar dom. Kom en äcklig spindel och singlade ner framför datorskärmen. Sen klättrade den upp i sitt nät igen, sen sprang den längs hyllan en sväng innan den försökte svinga sig ner till tangentbordet. Men då jäklar fick den sig en smäll med nåt valkampanjskuvert! Så nu är den på golvet någonstans.. Kommer ju inte våga kliva av stolen.. Huvva!

Staden imorgon, ska skjutsa in Frank, vill egentligen inte, orkar inte åka till stan. Men lilla jag har en aning svårt att säga nej, särskilt när han poängterar att "alla andra" jobbar ju.. Hmm, jag måste verkligen skaffa mig ett jobb nu! Aja, kan ju köpa snus i stan då i alla fall, har tagit sista dosan i stocken nu och börjar känna den krypande känslan.. Att man alltid börjar känna en liten liten panikkänsla komma krypande såfort man tar sista dosan ur stocken, borde verkligen sluta me snusen...

 Åh vill se senaste avsnittet av true blood, men kan inte kolla det på datorn nu för pappas kompis Kent ligger och sover på sängen här i köket, så då kommer ja ju väcka honom.. Typiskt.. Well, that's a problem!

Jag och Sofie funderar seriöst på att försöka åka till Irland, innan det här året är slut.. Undra om vi kommer lyckas med det? Well i hope so! Får leta oss Irländska karlar, älskar verkligen dialekten, så charmig! Hehe! Tänk bara boondock saints, mmmh mmh! Nämen kul att åka dit och bara se sig om, dom har ju sån jävla fin natur! Sen okej, vill väl lyssna på när dom pratar där, liiiite iallafall! Hehe!

Näe, nu blire nog true blood i alla fall! Kan fan inte hålla mig!



        
Irland.. Storslaget säger jag då bara...


Nä nuså, säger jag godnatt och hejdå!


Puss hej!




Good girl gone bad! Not cool! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0