I know a place, where the grass is really greener.

Åh har varit en otroligt seg människa idag. Blev tvådagars den här helgen. Lite öl och rätt lugn kväll i fredags med start i Oviken hos Sofie sen vidare hos Mattias och Linnea. Härlig kväll! Sen igår då där vi startade i Oviken med öl och drinkar och sedan tog oss vidare på Holmen. Mycket folk och allmänt trevlig stämning! Skitkul! Fick cruisa lite volvo Amazon också efter holmen, sedan upp till Sofie för slutdestination soffa! Har sovit på den där soffan två nätter i rad, på kortsidan, dåligt ont i rygg å nacke man har nu då! Huvvaligen! Haha!

Ett telefonsamtal gjorde mig faktiskt riktigt glad i fredags, det kändes bra! Kul att höra ifrån någon man inte hört rösten på.. jaaa... på evigheter känns det som. Jag saknar dig faktiskt!

Tänk att man kan drömma så konstigt när man vare på fyllan, why? Ja drömde en skum dröm imorse, En rätt så bra dröm tror ja, en trevlig dröm (ej snuskig faktiskt), om en helt otippat person! Hade en otroligt skum känsla i kroppen när ja vakna, och de roliga var att de kändes som att det egentligen handlade om en annan person i drömmen, bara att utseendet inte stämde. Kanske låter komplicerat nu, men äh! Känslan har suttit kvar hela dagen.. Drömde även en mardröm om Zigge, att han låg ute i snön och hade gått av, att katterna klöst sönder honom i två delar, så ja va tvungen å avliva honom. Hade fan panik i drömmen, och de gjorde fan ont i hjärtat på mig! Dåligt lättad man va när man insåg att de var en dröm! 

Känner mig lite confused faktiskt, det känns som det händer alldeles för mycket nu, ja hänger inte alls med i händelseförloppen. De e nå jääävla tvärsvängar på min väg nu, kommer snart köra av tro ja, och de me råge! Bäst å ta på bältet i alla fall..

Nää, jag ska sova nu ja! Imorgon ska ja få klippa av mig lite av håret i alla fall, ska bli så skööönt! Men törs int ta mycket på håret nu när de blivit så långt, ja är en fegis ja! Men nån frisyr av nå slag ska man väl kunna skaffa sig?! I Hope so!  

Nä som sagt, nu blire sova! Godnatt!



Shut up and listen: Katy Perry - California Girls

I know a place, where the grass is really greener.
Warm, wet and wild. there must be somethin' in the water.




I'm Lovin' It.



Puss hej!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0