I wanna be a billionaire so freaking bad.

Ja fy satan, vad skulle jag göra om jag vann en jävla massa pengar.. Alltså stoooooora miljonbelopp alltså?
JO, först köpa mig en grymt snygg mustang, sen skulle jag resa så mycket jag bara kunde, med Sofie då ofcourse! NYA ZEELAND, HEJ! Ungefär. Och USA såklart.. Sen skulle ja såklart skaffat mig ett nice boende någonstans! Sen vette fan.. Köpa mig en vovve kanske. 

Anyway, nu är ju destination för weekend typ bestämt i alla fall, SKOTTLAND! Edinburgh mer exakt. Men när och hur är inte riktigt fastställt! Men dåligt pepp då?! Kryper i hela kroppen på mig! EXCIIITED! Jag vill bort härifrån, och Skottland är ju en bit bort, så ja e nöjd! Loch ness odjuret ska vi då besöka. Och något gammalt spökslott. Sen lite skottska pubar. Och inte att förglömma, så måste vi gå runt och njuta av deras dialekt, för skottsk dialekt är int fy skam den heller! Hihi! 

Irland får man försöka besöka nästa år eller något istället, Vill gärna va där när de är St Patricks day, vilket är i Mars någon gång.. Kanske skulle ha dragit dit då! Kika på grönklädda irändska män! Haha! Och tagit en liiite längre vistelse så man hinner se sig omkring! Vill till Cork bland annat! Nä fan e så mycket ja vill se i Irland, vet int var jag ska börja ens! 

Nä nu känner jag fan lite ljus i tillvaron! En resa skulle göra mig mer än gott just nu, jag måste komma härifrån en sväng innan jag kvävs. Ibland är inte Oviken stort nog att vistas i. Eller oftast rättare sagt. Tanken på en tripp till Skottland får mig att må bra, det gör mig glad! 

Nä nu ska jag söka på lite information om Edinburgh, priser på dryck osv. Kan ju va bra och veta! Haha!



Happyface.


Puss hej!















   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0