It's a new day - it's a new plan.

Oh, vaknade mellan 10-11 idag, tur de. Blev orolig inatt att ja skulle sova till två idag också, då jävlar hade hela min dag kantats av ångest. Mindre skoj!

Tänk va jag blir snurrig i huvudet av alla resealternativ. Jag har helt och hållet snöat in på Skottland nu ja, och nu nämnde Sofie att hon sett någon billig weekend till Rom, beslutsångesten kommer krypande. De skulle va grymt kul att se Rom, men vill ju så gärna till Skottland. Åh, jobbigt läge! Haha!

Usch va drygt de börjar bli å söka efter dom här resorna. Hade gärna vela va där över en lördag ju, men verkar fan va billigast å åka hem på en lördag. Jääkla dilemma! Gaaah!

Nä jag orkar inte skriva nånting mer här ja, nu ska jag se senaste avsnittet av Vampire diaries.



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0