My sweet love.

My sweet love står ute på gårn och ser ledsen ut, min lilla Sigma! Som jag saknar den, känner mig lite förtvivlad. Det är så mycket som måste göras på den så vet inte ens vart jag ska börja! :( Alla delar som måste inhandlas, sen hitta någon stackare som kan fixa den också. Och kostaden för de. Att lämna in den på en riktigt verkstad i stan lär ju ruinera en 100 ggr om.. Buhu! Nä den får helt enkelt stå tills jag kommit på hur jag ska lösa allt det där.

Visst, det ger mig lite ångest att jag hellre tar en weekend till skottland just nu, än lagar min älskade bil. Men det kostar mig mindre att åka dit, och det är lite av en födelsedagspresent kan man säga, fyller ju år nästa månad jag! Så blir bidrag till resa som present! hihi! Så hur ja ska laga sigman och få pengar för de får ja lösa efter det. Jag måste helt enkelt verkligen hitta mig ett jobb, så får första lönen gå helt åt min lilla älskling, så den får liv igen! Det skulle vara helt underbart det! Åååh, lilla älskade sigman! Den har totalt fångat mitt hjärta den lilla krångelbilen! Min kärlek! My true love! Jag kommer fan inte kunna sälja iväg den, kommer ju fan gråta blod då ja! 

Jenny har varit här ikväll och hälsat på, vi kollade på idol sen så blev det lite film. Såg The last song, har sett den förut å, en bra film faktiskt, med ett rätt så sorgligt slut!
Även att det var en kille med på idol som var så jäkla bra, han spelade gitarr och sjöng Black Jesus. Jay smith hette han, och han var helt sjukt bra, vilken audition! Helt hänförd ja! Är nästan så jag måste se resten av idol också så jag kan sitta och hejja på honom och lyssna på hans sköna stämma! Vilken röst! Ja e fan helt såld!

Här är hans audition, varsegod, lyssna och njuuut: Jay Smith - Black jesus (idol audition) 

Såå, imorgon är det fredag, vad händer denna helg då tro? Imorgon blir det nog förhoppningsvis en lugn kväll med film. Sedan krogen på lördag, hoppas jag då i alla fall! Även så är det djurens dag på lördag i stan, på travet. Dit ska jag då också i alla fall, med Josefin. Sofie skulle eventuellt med hon också tror ja. Skulle ha hört med Jenny också! Även att dom skulle ha kattbingo där. Undra vad fan de går ut på egentligen? haha! 

Nää, skulle ha hårdscanat alla flygsajter nu så man hittar sig en bra resa till Skottland. För vi måste fasen dit, och de innebär ju att man snart skulle ha bokat, annars kommer de sluta med att man int drar dit i alla fall, vilket vore jääkligt trist. Behöver verkligen den där resan, behöver komma bort en sväng. Även att min far skulle bli så lycklig om jag kom hem med en massa whiskey till honom. Haha! :) 

Nä nu ska jag göra lite mer "nytta" än jag gör nu!



Min älskling Sigman.


Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0