Oldie.

Fy fan, känner mig som en 85-årig gubbe idag.. Stel som satan i hela kroppen. Men nacken e ju helt åt fan, huvva, tog alvedon för typ en timma sen så nu känner man sig genomsvettig när febern försvann.. Kul..

Nä, fy fan vad tråkigt de varit att ha suttit hemma hela dagen.. Jag har inte kört bil nånting idag, inte ens lite.. Shit! De är ju en sak om man väljer själv att sitta hemma och ta det lugnt en kväll, men att tvingas vara hemma för att man e sjuk är fan inte kul! Särskilt nu idag när man tänkt varit på bilbingo.. Åh jag ville verkligen på de! 
Men onödigt att smitta ner alla bara för att ja inte vill sitta hemma och ha tråkigt.. Nä, bättre å ligga hemma någon dag då tills man kryat på sig lite.. 

Hoppas att min bror kommer hem snart, han har nämligen kolasnören till mig, haha, skickade han på macken förut eftersom ja blev akut godissugen.. MEN, han glömde ju gå på macken innan han skjutsade hem syster.. Så han köpte när han åkte ner igen, sen nu är han hos någon kompis.. Antar att han borde komma hem snart.. 

Även att jag satt å väntade på att mitt paket med schampot och balsamet från lyko skulle komma idag, men icke.. Egentligen skulle det ha kommit idag om de inte varit för att posten strulade till det.. Tydligen hade de blivit fel levererat så det hamnade i stan istället av någon anledning, så antar att man får vänta tills på måndag innan de anländer.. Och då borde väl kläderna från junkyard komma också, om inte posten tänker skicka de fel också.. 

Nä, nu ska jag nog starta igång en ny film, tycker ja hör en bil me mycket bas komma in på gårn, måste va bror som kommer! Weeii, godis! 



Mitt efterlängtade schampo och balsam som dom skickat fel.


Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0