Scotland vs. Ireland?

Har beslutsångest, Skottland eller Irland? Vilket är mest intressant? Vilket ska man besöka först? 
Sitter och kollar på sevärdheter från båda länderna, och båda verkar väldigt intressanta! För mig så lockar nog Irland liiiiite mer. Vet dock int vad fröken Nilsson tycker. Jag tänker mig en traditionsenlig pub med riktig Irländsk musik.. Fasen va mysigt de skulle va och besöka en sån! Och sen dialekten då! Åh! Och naturen, den går ju som sagt inte att bortse från.

Sen har ju skottland också fin natur, och skottarnas dialekt är inte dum den heller, och dom har ju pubar dom å. Fasen sa svårt! Nånting jag i alla fall kommit på att jag skulle vilja göra är att besöka ett gammalt hemsökt slott i någon av länderna. Och de verkar de då finnas gott om i båda. Creepy! Hehe! 

Nää, får nog ha huvudbry på de där ett tag till tror jag! Får rådgöra lite med Sofie! Någon av dem blir de ju till slut i alla fall! Sen när, ja de får ma också si siddu!

Har varit till Bölåsen ikväll också förresten, kollat på film med Jenny och Lennart. Vi tog och kollade på Salt, hyfsad film faktiskt, men de va djävulskt svårt att hinna med i händelseförloppen. Man hade svårt att förstå vad huvudpersonen höll på med, om hon var me "dom goda eller dom onda" ungefär. Men annars så!

Imorgon kommer mina efterlängtade paket också! Förhoppningsvis då, om inte posten tänker strula lite mer. Fan, kan knappt vänta! Blir så jäkla excited! Blir så när man väntat för länge på paketen tror ja! Haha!

Nu ska nog ja sova, min nacke säger ifrån nu, nu har jag suttit för länge! 




 
Scotland.                    Ireland.

Tuff choice...





Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0