Glad tjej!

Är verkligen skitdålig på att uppdatera här, kan ju försöka bättra mig på de!
Rast på jobbet nu, slutar 16.30 idag, några timmar kvar, dagen kommer kännas sååå lång!

Igår vart de jobb till 17.30 sen blev de hem å käka middag, bjöd Sofie på käk. Pan pizza, haha! Sen va vi ut å rände me min Ådiii, just ja, jag har ju bytt bil ja! En Audi 100 blev de, bye bye Sigman! 

Sen så väntade ja in Billy som skulle komma ner till Oviken, drack lite kaffe me Sofie å Leffe, sen gick vi hem till mig å kikade på film, mys! Tur han va där å värmde upp min säng, e ju så satans kallt i min lägenhet! :P

Ikväll vette fan va som händer, de märks väl! 


Over and out! 




Puss hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0