Blondie??

Ja idag har man ju varit lite produktiv, blev så ja fick hoppa in och jobba 12-15 idag. Sen åkte ja in till stan, mötte upp Sofie och så blev de till att hälsa på Johanna på remontagen! Mycket kul att få se henne, men nästa gång blire banne mig ett längre besök där även film är inräknad! :)

Jag hade ju me mig en vattenflaska när vi gick in på remontagen, så frågade en sköterska mig: Ska du ge henne vattnet?? Hon lät nästan sträng så ja svarar: Ööh, nää de e mitt.. Inge parasitvatten de här inte.. Öhm.. Sköterskan: Jaha, nä ja tänkte bara fråga för ja e påväg å hämta vatten åt henne nu.. Jag: Jaha okej.. hmm.. Ja.. De här e mitt vatten (pekar dumt på flaskan).. 

Senare inne på Johannas rum så hade ja lagt vattenflaskan på andra sängen, å Ja å Sofie hade myst ner oss i Johannas säng medans Johanna åkte runt lite överallt i rummet me rullstolen, hon höll på packa. Så kommer ja på den där lite tidigare incidenten om vattenflaskan och pekar på den och säger till johanna: Du johanna, ja hade en konstig händelse me vattenflaskan idag.. Johanna missförstår situationen och hugger genast i: Åååh nej, ja tänker då inte hämta din vattenflaska, de där få du då göra själv latmask!! Jag läste mitt horoskop idag och där stod det faktiskt att lata människor skulle utnyttja mig.. Jag: Ööhm Johanna, hahahah, de va inte de ja mena.. Jag skulle bara berätta en sak (berättar sen va ja egentligen mena).. Johanna: åh jaha! Haha Johanna då, jäkla sötskalle hon är..
 
Har sett filmen Psalm 21 me mamma ikväll, den filmen utspelar sig i närheten av borgvattnet typ, handlar om en präst som reser dit från sthlm för att hans pappa dött.. Riktigt dålig jävla film!! Nä usch, orkade int ens va nyfiken nog på va som hände, så dålig va den.. Och då är de ändå en skräckis..

Åh åh åh förresten, jag har kommit på faktiskt att jag ska blondera mig vid nästa frisörbesök.. Jag har ju aldrig varit blondin, så måste ju fan testa någon gång!! Känns kul faktiskt, tänkte om två veckor har ja nog råd å göra de!! Sen blire tattoo 22 Februari också! Wihoo!

Grejerna till Sigman har förresten också kommit så går allt som de ska så är den lagad nästa vecka, så då har ja egen bil igen!! SKÖNT! Och om de går åt helvete så köper ja mig en Volvo 144..


Nu orkar ja int skriva mer, fick skrivkramp!

Här kommer några bilder me idéer för mitt kommande frisörbesök, Johanna har hjälpt mig me sina frisörskills å hitta en snygg frisyr! :)

 
Denna frisyr tyckte Johanna att ja ska ha, och den e skitsnygg, älskar luggen, men fegar och behåller de mesta av min längd, annars så :)


Här e färgerna ja funderar över, nr 2 och 3 tycker ja e bland de snyggaste!



Här är Johannas horoskop som stod i dagens ÖP:

STENBOCKEN 22/12–19/1
''Lata människor i din omgivning försöker
utnyttja dig. Visa dem att det
inte lönar sig.''

Hahahaha!


Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0