Dagisfröken på riktigt.

Tänka sig, igår hade jag min första "riktiga" dag på jobbet.. Från och med igår så har jag heltidsjobb ett år framöver.. Nu är jag dagisfröken på riktigt! Sköönt! Imorgon blir det jobb 06.30 - 14.00. Är lite nervös, för det är jag som öppnar dagiset imorgon, och som alltid så känns det som ett så stort ansvar, haha! Jag menar, tänk OM man skulle försova sig då?! Det tänker jag ju såklart INTE göra, men risken finns ju alltid.. Huvva! Det skulle vara mardrömmen de!!

Får se om jag och Sofie ska hälsa på Johanna imorgon efter att Sofie slutat sitt jobbpass, hon slutar kl 15. Isåfall skulle vi ha hunnit med en film, me chips å gotta, vore myys!! :D

Nä om jag ska krypa ner i sängen och slå på en film kanske som jag kan somna till, vore int alls dumt de..

Ja, godnatt då gottfolk!


"Kramar är hälsosamt, det hjälper kroppens immunförsvar, det botar depressioner, det minskar stress, det befrämjar sömn, det är stärkande, det är föryngrande, det har inga obehagliga biverkningar, det är inget mindre än en mirakeldrog." - Okänd.



Kraaaam.



Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0