Ny header?

Jag blev uppe sent som vanligt, tänkte göra ny header till bloggen, men orkar inte nu, gör de imorgon efter ja skottat fram resten av Sigman.

Fina bilder från bilskottningen ser ni här:

     
                                                                                                     

2,5 timma tog de å skotta fram fanskapet btw. Och int blev ja helt klar heller, som ni ser på bild 4 så måste ja få bort snön framför den också, för att man ska kunna dra ut han ifrån sin lilla "borg" där! :)

Såg nyss avsnitt 4 av solsidan, fy fan va bra den serien är! Haha! Jag älskar att hata Ove Sundberg! Nä nu vare slut på de roliga, får si da om man får till nån snajsig header imåra då, nu blire natti!




Sweeet.





Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie L

Hej! Om du är gäralöus nån dag och känner dej lite klurig, kan du hemskt gärna få hjälpa mej å få ordning på min blogg också, för det ser du ut å va duktig på :) Jag kan inte ett skit om sånt där, förstår inte va fasen alla bokstäver kan tänkas betyda.. :)

2011-02-01 @ 10:37:14
URL: http://wimsi.blogg.se/
Postat av: Moi.

Hej hej! Jajjemen så fort ja får orka å göra min egen så kan ja försöka knåpa ihop nåt åt dig också kanske, men e int sådär superduktig i de ja heller, photoshop kan ja med, men bloggdesignen me alla konstiga siffror och tecken e lite svårt :P Förresten va ju din blogg jättefin ju, e de du som gjort? :D

2011-02-01 @ 19:21:53
Postat av: Jennie

Haha ja jag mena de, man fatta ju halv sju av alla krusiduller :) Men jag kan inte photoshop heller, så det är där du kommer in ;) Nää den va färdig, hitta den nånstans!

2011-02-04 @ 08:30:32
URL: http://wimsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0