Skyddsängel.

Sitter uppe sådär skitsent som vanligt, fy på mig!!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera här nu, trots att skriva mera här är ett nyårslöfte.. Men har känt mig lite ur gängorna den här helgen.. Hela helgen har känts som en mardröm. En av mina närmaste vänner var med i en olycka i torsdags.. Har nog aldrig varit så rädd och orolig någonsin i mitt 21-åriga liv! Älskade Johanna, hon har då sina skyddsänglar med sig allt, och oj vad vi tackar dom, tusen tusen tack!! Läget är stabilt och det är operation på G, hon är stark, hon kommer klara de här! Hon är ju en kämpe! :)

Sitter här vid datorn nu med lilla Cherie, som är på besök tillsammans med Sara några dagar. Hon har brett ut sig nere på golvet och sussar så gott.. Hon är en vovve för den som int förstod de :) Jag låg och kollade på några vänneravsnitt och fingervirkade lite tidigare ikväll, bara kom på idén att fingervirka då de va 1000 år sedan man gjorde de sist.. Glömde som bort att ja gjorde de medans ja plöjde igenom avsnitten och råkade virka upp hela nystanet, hahah! Blev en jäkla lång virkning kan ja lova!

Hmm, ett av mina nyårslöften är ju att sluta snusa också, så gick ner på en stock catch mini lakrits igår, ska försöka trappa ner nu och sen sluta tvärt.. Läste i en tidning igår att snusa man väldigt mycket så är de bäst att trappa ner i två veckor innan man slutar tvärt.. Och jag snusar då på tok för mycket, hemskt egentligen.. Vet int varför men ja har börja tänka lite nyttigare.. Jag har verkligen börja känt att ja vill sluta snusa då de int känns så fräscht och tänderna blir ju int snygg av de heller.. Sen har jag faktiskt börja VILJA träna, de ville ja aldrig förut.. Men nu ser ja fram emot promenader, gymbesök, skidåkning.. Vad hände liksom?! Verka som nånting slog slint, men ja ska väl int klaga, de e ju positivt..

Nä nu måste jag nog sova ja, om ja ska orka upp imorgon och se om ja kan göra någon nytta nånstans så int dagen känns helt bortkastad!

  



Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0