Fetingvurpa me cykel..

Åh vilken sjuk träningsvärk jag har, inte nådigt på en fläck ens!!! Fan benen och röven, helt otroligt! Är trött man kan inte sova heller, vette fan va de e för fel, samma sak igår, skitsvårt å sova.. Är ja en sån som påverkas av månen nu också?? Hmm, verkar lurt..


Blev så jag tog mig en cykeltur idag iaf, blev runt Välje/Myckelåsen.. E ju någon kilometer iaf.. Nä jag kom in i ett skogsparti där längst vägen så braka de till på vänster sida om mig, blev fan nervös, även fast de bara va nån älg. Plingade frenetiskt me ringklockan gjorde ja å, tror de hjälpte lite iaf.. ;) 
Sen kom ja till ett långt parti me bara blankis.. Tyckte ju att de gick hyfsat bra å cykla på ändå, men såg sen att ja skulle behöva möta en bil. Bestämde mig för att de va bäst å gå med cyklen å började bromsa.. Men som sagt, blankis, bromsarna hjälpte ingenting.. Fick bredställ me cyklen å landa med en hård duns i marken, HAHA! Fy fan hur de måste sett ut, och fy satan så ont de gjorde i låret å skinkan.. Tur att bilisten va så pass långt bort, så han förhoppningsvis missade vurpan! :)

Nä nu orkar ja int skriva nå mer...



Pliiiing pliiing.

Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0