Bebisprylar.

Slänger in några bilder på lite bebiskläder å prylar som man fått/köpt, dom jag har hunnit tagit kort på vill säga. Dom e ju så söta! :)
 
Första köpet, nappar från ica och bebissolbrillor från Lindex, haha!
 
Fick klädpaket av mamma.
 
Fick av Helene, Erik, Sandra och Niclas, söööta.
 
Jag och Billy köpte body å typ dreggellapp på Albert&Herbert i Bollnäs, påväg hem från Gävle.
 
handlade den efterlängtade Lundmyrfilten på babyshop.
 
byxor och vantar, Newbie by Kappahl, så SÖTA!
 
Småfyndade i stan i fredags, tröja från Lindex, mjukisskallra från barnens hus och snuttegosis från Kappahl. 
 
Väntar på paket från lekmer med lite fler grejer, gravidkudde, amningskudde, skötbädd å nå mer. Å så är det ett babyskydd me bas påväg från babyland också. Sen tror ja vi har det mesta klart. Har som sagt fått massa grejer också så man har turen å inte behöva köpa allt nytt, barnvagn till exempel, de e ju bra dyrt! 
 
Tänker nog inte handla så mycket mer innan lillplutten kommit ut, då när man vet om de e pojke eller flicka, lite roligare å handla då ju! Sen har man ju fått en massa kläder så man klarar sig ett tag på de! :) 
 
Nu har Billy semester i 2 veckor också, så då passar ja på å låta honom fixa klart lite saker, skruva ihop spjälsäng å fixa klart barnvagn, för de vill inte jag göra ;) 2 månader kvar men jag börjar bli stressad, tiden går ju så fort...
 
Graviditeten idag. 
 
Magen. 
 
 
Shiit, tänk att vi ska bli föräldrar?! Love you.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0