Bitter gravid kvinna.

Idag tycker inte jag de e nå vidare skoj å vara gravid. Magen är i vägen och trycker upp allting så jag inte kan sitta som folk.. Känns som middagen sitte uppi halsen, vilket är extra otrevligt me tanke på att de vart köttbullar me potatis å gräddsås till middag.. Smakar köttbullar hela tiden :( Å lungorna känns som dom krympt en storlek.. 
 
Meeen gick in i V.31 igår ju så det är ju inte sååå jävla långt kvar, hoppas bara tiden går fort.. För om jag ska vara ärlig så trivs jag inte riktigt med att vara gravid, det har ju sina mysiga stunder såklart, känna sparkar å så, och de e ju skithäftig känsla att det växer och bor en liten människa i mig.. Man hör folk som säger att dom älskar att vara gravid, och att dom känner sig så vackra då och att dom aldrig mått så bra som då..  Men njaaa, trivs bättre som ogravid ja, känner mig inte direkt vacker just nu. Men de e ju tur att denna väntan för med sig något underbart iaf! Så nu längtar jag verkligen tills lillplutten kommit ut! :)
 
Just nu är jag på verkstan igen, Billy håll på skruvar på folkracebiln å ja undrar hur länge de kommer ta innan han e klar för kvällen, kändes dock skittråkigt å sitta hemma själv så jag parkerade mig här istället.. Men eftersom de e lite väl obekvämt å sitta ner på en pall utan ryggstöd så är jag inte så mycket neri verkstan i håller han sällskap just nu.. Får nog ta å lägga mig raklång på golvet där isåfall... :P
 
Fick paket från lekmer idag också! Gravidkudde, amningskudde, skötbädd, nagelsax, termometer och en musikmobil till spjälsängen kom det i de paketet! Alltid lika kul å få hem paket från posten! :) Nu väntar ja bara på att Billy ska skruva ihop spjälsängen så man kan göra iordning den helt sen också! Är ingen hejd på mig, vill som bara göra klart sakerna nuu!
 
Nä nu vart de helt plötsligt ett långt inlägg dehär, de var de ju inte riktigt tänkt.. Jaja.. Ska gå å lägga mig på soffan en sväng innan ja gör Billy sällskap! 
 
 
 
Ivar blev me kåk idag då lådan från lekmer hade en perfekt storlek för de, jävla tur han har.
 
Livsnjutare och nybliven husägare! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du börjat blogga igen! Måste dock tvinga på dig en ny header isåfall ! Ska ta mig i kragen o börja skriva ja också tro ja. Nu skriver ja knappt nå på fejjan så!

Puss på knä 💜

Svar: Haha ja jag e usel på å blogga, må nog skaffa mig en dator så kanske ja lyckas lite bättre.. Hmm ja ska försöka mig på en ny header också, men de gäller ju å få tummen ur :P
Puss påräää!
Angelica Jansson

2013-08-01 @ 01:44:51
URL: http://kandel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0