Här går det undan.

Hej bloggen, de va inte igår!
 
Tänkte göra ett försök å börja blogga igen, provar från telefonen.. 
Ligger just nu nerbäddad i sängen me min älskade Billy, å missen Ivar försöker desperat lägga sig på min mage, vilket ja inte riktigt uppskattar nu.. just det, vi har skaffat en katt, de är MYCKET som hänt sen jag skrev här sist.
 
Vi har nämligen köpt hus jag å Billy, i mitten av februari närmare bestämt, i Offerdal. Där jag även redan hunnit bott ett år, först i lägenhet, även då sambo me min Billy. Som ja även förlovade mig med förra året, 12/12-2012.. Och sen är ja ju gravid också, så i September så kikar vår lilla bebis ut. Som sagt, det är mycket som hänt sen sist. Nu orkar inte jag skriva så mycket mer men tog ner bloggappen så förhoppningsvis kan ja bli lite bättre på bloggandet igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0