Tiden flyger iväg.

Vart tar veckorna vägen? Nyss var det ju helg  och nu är de redan torsdag.. Inte för att ja klagar, men shit! :)
 
På söndag går vi in i V.23 på graviditeten, hej å hå, hinner ju knappt blinka innan är September å bebis ska komma ut.. Mycket man ska hinna med innan dess. Borde börja shoppa lite prylar snart kanske.
 
Nu ligger ja utslagen på soffan efter en intensiv jobbdag. Full fart på barnen vare iaf! Ska snart ordna med nån middag, hemmagjord kebab me pitabröd äre tänkt, mums! :)  
 
I helgen blire Kaxås å Svea park, lite rockabillykväll där. Å jag blir chaufför, i onefårtin som dom håll på pysslar me nu så de e lite mer klös. Hoppas de blir kul!
 
Blir långhelg för mig å för nästa vecka har jag tagit ut semester för å ha en liten vilovecka, ska bli så sjukt skönt!!
 
Nä nu må ja göra nån nytta, hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Behöver du nå bäbisgrejer kanske jag har nåt på lager =)

Svar: Jajjemen får kolla de, ska börja ta tag i å kika igenom va de e jag redan har. Har fått massa saker av Billys systrar så nu vet ja snart int va ja har, noll koll ;)
Angelica Jansson

2013-05-25 @ 22:50:31
URL: http://murchie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0